Pentru a fi de neînlocuit, trebuie să fii diferit.
După aproape două decenii, Coca-Cola introduce pe piaţa Marii Britanii un nou ambalaj.
Este vorba despre sticle de buzunar pentru trei dintre brandurile sale, marcînd astfel prima sa modificare de acest gen după sticla de 500 ml apărută în 1993.
Introducerea noii variante de ambalaj este fundamentată pe un studiu realizat de companie, în urma căruia s-a constatat ca există o dorinţă la nivelul consumatorilor de a avea şi o altă opţiune cantitativă în afară de sticlele de 330 ml şi 500 ml.
De aceea, Coca-Cola a decis să lanseze sticle de 375 ml pentru Coca Cola, Diet Coke şi Coke Zero.
Lansarea este susţinută de o campanie care utilizează deja renumitul slogan „Open Happiness”.
„Suntem încîntaţi să putem răspunde unei cerinţe a consumatorilor şi că lansăm cel mai nou ambalaj on-to-go din ultimii aproape 20 ani.
Noua sticlă Coca-Cola de 375 ml, şi le oferă consumatorilor un ambalaj de buzunar uşor de mînuit şi de transportat, precum şi acelaşi gust menit să potolească setea”, spune directorul de marketing al Coca-Cola din Marea Britanie.
Sticlele Coca-Cola sunt realizate în proporţie de 22.5% din materiale vegetale şi 25% din plastic reciclabil.