Urmăreşte-ne pe:

Cum ating londonezii publicul ţintă!

Pentru a fi de neînlocuit, trebuie să fii diferit.

— Coco Chanel
 
Thomas Smith, un om de afaceri londonez ce a trăit în secolul 19,

a oferit următoarele sfaturi publicitarilor în anul 1885.

Interesant este faptul că acestea sunt încă aplicabile şi astăzi,
 
la fel ca nuvelele lui Caragiale!
 

 

1. Prima dată cînd oamenii se uită la reclama ta, nici măcar nu o văd.

 

2. A doua oară, nici nu o observă.

 
3. A treia oară, sunt conştienţi de existenţa ei.

 
4. A patra oară, au impresia că au mai văzut-o undeva înainte.

 
5. A cincea oară, în sfîrşit citesc textul reclamei.

 
6. A şasea oară, strîmbă din nas cînd o citesc.

 
7. A şaptea oară, reclama începe să îi enerveze.

 
8. A opta oară, încep să se gîndească: “Iar am dat de reclama asta afurisită!”

 
9. A noua oară, încep să se întrebe dacă nu cumva le scapă ceva.

 
10. A zecea oară, îşi întreabă prietenii şi vecinii dacă au văzut reclama.

 
11. A unsprezecea oară, se întreabă cum reuşeşte compania să îşi permită toate acele reclame.

 
12. A douăsprezecea oară, încep să creadă că produsul căruia i se face reclamă trebuie să fie unul bun.

 
13. A treisprezecea oară, încep să simtă că produsul are valoare.

 
14. A paisprezecea oară, îşi aduc aminte că îşi doreau de mult un astfel de produs.

 
15. A cincisprezecea oară, încep să tînjească după produsul respectiv deoarece nu şi-l permit.

 
16. A şaisprezecea oară, acceptă faptul că vor cumpăra produsul într-un viitor apropiat.

 
17. A şaptesprezecea oară, îşi notează faptul că ar trebui să cumpere produsul.

 
18. A optsprezecea oară, îşi blesteamă sărăcia pentru că nu îşi pot permite să îşi cumpere produsul.

 
19. A nouasprezecea oară, îşi numără banii cu mare atenţie.

 
20. A douazecea oară cînd consumatorul potenţial vede reclama, cumpără produsul.

 


 
Cu alte cuvinte, dacă vi se pare că reclamele nu dau rezultate după cîteva luni de la rulare, nu intraţi în panică.

Există un proces care pînă la urmă va da roade!

 

 

Autor: 
Adelina Moisan