Pentru a fi de neînlocuit, trebuie să fii diferit.
Cînd aveţi nevoie de informaţii din statistici de încredere pentru luarea deciziilor, gîndiţi-vă la noul centru de informare Think Insights de la Google.
Centru de resurse pentru specialiştii în marketing, care poate să corespundă tuturor cerinţelor dumneavoastră.
Noul centru de resurse Google oferă utilizatorilor toate mijloacele necesare, date din cercetări, tendinţe, statistici şi înregistrări video, care vor fi de folos marketologilor.
Acesta poate fi folosit în timp real pentru adunarea informaţiilor despre întregul auditoriu al business-ului dumneavoastră (Insights Finder), sau pur şi simplu să verificaţi factorii şi statisticile site-ului (Facts &Stats).
Şi asta nu e tot.
Noi am descoperit o statistică de marketing destul de uimitoare, care la sigur se va dovedi a fi foarte curioasă pentru mulţi.
1. În ultimii 4 ani internetul a crescut de la 100 mln la 250 mln de web-site-uri. (Sursa: Netcraft)
2. 75,5 % din populaţia SUA utilizează internetul (Sursa: eMarketer, ianuarie 2011).
3. Generaţia „Millennials” (născută după anul 1980) sunt implicaţi în mai mult de 14 tipuri diferite de activităţi pe internet, în timp ce oamenii cu vîrsta 65 + - în medie în 7 activităţi. (Sursa:Generations Online, Pew Internet)
4. 67 % din utilizatori efectuează cercetarea – on-line aprodusului şi a pieţei înainte de cumpărare în timpul sărbătorilor. (Sursa: Post Holiday Learnings for 2011 Google / OTX, ianuarie 2011 )
5. În anul 2011 cumpărătorul mediu s-a consultat cu 10,4 surse în alegerea unei cumpărături înainte de a o efectua, de două ori mai mult decît cu un an în urmă. (Sursa: Google/Shopper Sciences, Zero moment of Truth Macro Study, U.S., aprilie 2011)
6. Aproximativ 50% din utilizatorii americani de internet vor cumpăra în acest an un cupon on-line. (eMarketer, mai 2011)
7. 31 % dintre americani posedă telefoane tip smartphone, (Sursa: ourmobileplanet.com)
8. 75,7 % din populaţia SUA utilizează telefonul mobil (Sursa: eMarketer, august 2011)
9. În SUA sunt 90,1 mln de utilizatori de smartphone, ceea ce constituie 29 % din populaţie. (Sursa: eMarketer, august 2011)
10. Doar 33 % din agenţii de publicitate deţin web –site-uri optimizate pentru a putea fi accesate de pe telefonul mobil.
11. 53 % din cumpărături au loc datorită căutărilor cu ajutorul smartphone –ului. (Sursa: Google /OTX, The Mobile Movement, U. S., aprilie 2011)
12. 71 % din utilizatorii de smartphone au început să navigheze pe internet după ce au văzut un anunţ de publicitate. (Sursa: Google / OTX, The Mobile Movement, U.S., aprilie 2011)
13. În 2012 au fost vîndute 81,3 mln de tablete, în comparaţie cu 15,7 mln din 2010. (Sursa: eMarketer)
14. 43 % dintre adulţii americani ar renunţa mai curînd la consumul de bere timp de o lună, decît la deconectarea accesului la internet de pe smartphone. (Sursa: Google/ OTX, The Mobile Movement, U.S., aprilie 2011)
15. 36 % dintre adulţii americani sunt gata să renunţe la consumul de ciocolată timp de o lună, de dragul de rămîne „internet – mobile”. (Sursa: Google/ OTX, The Mobile Movement, U.S., aprilie 2011)
16. Cheltuielile pentru publicitatea pe mobil, pentru prima dată s-au ridicat la 1 miliard de dolari în 2011, iar în 2015 vor depăşi volumul de 4,39 miliarde de dolari. (Sursa: eMerketer, septembrie 2011)
17. Numărul utilizatorilor de motoare de căutare se aşteaptă a fi de 191,4 mln. (Sursa: eMarketer, iulie 2011)
18. În fiecare zi, în serviciul de căutare Google se înregistrează 16 % cereri, care pînă atunci niciodată nu au fost folosite. (Google Internal Data 2011)
19. Căutarea directă a stat la baza a 25% din cumpărăturile on-line de aparatură tehnică. (Sursa: )
20. 82,6 % dintre utilizatorii de internet au apelat la servicul motoarelor de căutare. (Sursa:eMarketer, iulie 2011 )
21. Publicitatea ajunge la o rată de 7:1 din investiţiile în marketingul de căutare. (Sursa: McKinsey&Co, Impactul tehnologiilor Internet: Căutare, Global, iulie 2011)
22. Agenţii americani de publicitate au cheltuit în 2011 pentru publicitatea din căutare 14,38 miliarde de dolari, în comparaţie cu 12,33 miliarde de dolari din cheltuielile pentru publicitatea vizuală (display). (Sursa:eMarketer, iunie 2011)
23. Adăugarea adresei sau a numărului de telefon în publicitatea de căutare sporeşte „click through rate” (clickabilitatea) cu 6 – 8%. (Sursa:Google Internal Data, Q4 2010)
24. Adăugarea clasamentului vînzătorului în paginile cu publicitatea de căutare, sporeşte „click through rate” cu mai mult de 10%. (Sursa: Google Internal Data, Q3 2010)
25. Link-ul în două rînduri (two-line sitelinks) sporeşte „click through rate” cu mai mult de 30 %. (Sursa: Google Internal Data 2011, în conformitate cu standartele AdWords ads)
26. Numărul utilizatorilor mobili de servicii sociale în SUA în 2015 va ajunge la 79,1 mln, în comparaţie cu 49,9 mln în 2011.
27. 57% dintre oameni vorbesc mai mult on-line decît în viaţa obişnuită. (Sursa: Alex Trimpe via Ogilvy – februarie 21, 2011, Think Quarterly, Google)
28. În fiecare săptămînă mai mult de 100 mln de oameni sunt activi pe YouTube (like-uri, schimbări, comentarii, etc.). (Sursa: Google Internal Data Q3 2011)
29. Circa 60% dintre click-urile de pe prima pagină a YouTube au loc din cauza recomandărilor altor utilizatori. (Sursa: The YouTube Recommendation System, septembrie 2011)
30. Procentul utilizatorilor de 437 %, care sunt gata în aceeaşi zi să acţioneze în baza sfaturilor agenţilor de publicitate este cu mult mai mare printre cei care au văzut publicitatea pe prima pagină a YouTube, decît printre cei care nu sunt expuşi la această publicitate. (Sursa: Google, Impact of YouTube Homepages On Brands Engagement, U.S.)
31. În 2012 prin intermediul la on-line – video s-a consumat mai mult de 50% din traficul total.(Cisco, iunie 2011)
32. Servise YouTube Mobile asigură pînă la 400 mln de vizualizări pe zi. (Sursa: YouTube Press Statistics, 2011)
33. În 2010 au fost încărcate pe YouTube mai mult de 13 mln de ore cu înregistrări video. (Sursa: YouTube Press Statistics, 2011)
34. În fiecare minut pe YouTube se încarcă 48 de ore – video. (Sursa: YouTube Press Statistics, 2011)
35. Numărul zilnic de vizualizări a filmuleţelor de pe YouTube a depăşit 3 miliarde. (Sursa: YouTube Press Statistics, 2011)
36. În 2011 cheltuielile pentru video internet – publicitate au ajuns la 52,1 % pînă la 2,16 miliarde de dolari, iar în 2015 vor ajunge la 7,11 miliarde de dolari. (Sursa: eMarketer, 2011)
37. Aproximativ 88% din companiile americane, în care activează mai mult de 100 de angajaţi, în 2012 au apelat la mijloacele sociale de marketing.
38. Cheltuielile de publicitate pe Internet au crescut foarte mult, trecînd pragul de 30 de miliarde de dolari în 2011 și urmînd să se apropie de 50 miliarde dolari în 2015. (Sursa: eMarketer, iunie 2011)
39. Pînă în 2015, se așteaptă ca Internetul va primi 50% din piața de publicitate (Sursa: Google, Watch This Space, 2011)
40. 70% din utilizatorii de smartphone-uri folosesc dispozitivele lor pentru a face cumpărături on-line. (Sursa: Google / OTX, The Mobile Movement, SUA, aprilie 2011)