Urmăreşte-ne pe:

Top 15 logo-uri absolut neinspirate

Pentru a fi de neînlocuit, trebuie să fii diferit.

— Coco Chanel
Orice brand ar trebui să fie o reprezentare simplă, dar creativă, sintetică, dar atrăgătoare.
 
Ar trebui să ilustreze şi să contribuie la notorietatea acestuia, să îl facă memorabil şi uşor de recunoscut între alte atîtea branduri.
 
Şi ar face, desigur, toate acestea, dacă ar fi şi suficient de inspirat.

Doar că, în unele cazuri, logo-ul este exact contrariul.
 
 
Dar ce înseamnă de fapt un logo neinspirat?
 
 
 
 
Iată cîteva exemple, demne de categoria „Aşa NU” şi oferite de Business Insider:
 


1. Clinica stomatologică SAN MARCELINO

Au vrut să arate clienţilor cum are loc tot procesul, doar că nu cel intenţionat.

 

 

 
 
 
2. Logo-ul Jocurilor Olimpice de la Londra, ediţia 2012 
 
Vă vine sau nu să credeţi, dar acest logo a costat 400.000 lire sterline. Dacă suma este cu adevărat impresionantă, logo-ul în schimb nu a reuşit să impresioneze pe nimeni. Ba mai mult, privind îndelung la el, unii au văzut în desen o reprezentare caricaturală a unui act sexual în care vedeta este Lisa Simpson, personajul din celebra serie animată "Familia Simpson", în vreme ce alţii au văzut o zvastică.
 

logo olympics

 

 

 

 

3. Kids Exchange

Iată de ce e bună şi punctuaţia la ceva.

 

Kids Exchange
 
 
 

 

 

 



4. Biserica Catolică Archdiocesan Youth Commission 

O emblemă de prin 1973 care nu prea te duce cu gîndul la cele sfinte.

 

Catholic Church's Archdiocesan Youth Commission
 
 
 
 
 

5. Mont-sat

Cică scopul scopul scuză mijloacele, dar nu cred că acesta e unul din acele cazuri.

 

 


 

 

6. Centrul Pediatric Arlington 

Desigur, sigla are o legătura cu cei mici, dar nu e legătura care trebuie.  

 

Arlington Pediatric Center
 
 
 
 
 

7. Locum
 
Îi aparţine unei companii de management din Suedia. Cam “nebunesc”, nu-i aţa?

 

Locum
 
 
 
 
 
 


8. A-Style

Ei bine, acest logo a fost creat în mod intenţionat atît de sugestiv din punct de vedere sexual. Scopul său a fost de a crea rumoare. Şi a reuşit.

 

A-Style
 
 
 
 
 
 
9. Sun Rise Sushi 
 
Ar vrea să ilustreze un răsărit de soare în ţara Soarelui Răsare, doar că restaurantul japonez nu a ales o imagine tocmai potrivită.

 

Sun Rise Sushi
 
 
 
 
 

 

10. Kostelecke uzeniny

Din cele mai bune intenţii, de a demosntra cumpărătorilor, cît de savuroşi sunt cîrnăciorii lor, au ajuns să arate altceva.

 

 


 

 

 

11. Doughboys 

Este emblema unei brutării care a mers prea departe cu propria imaginaţie.

 

Doughboys
 
 
 
 
 

 
12. Catwear
Acum, depinde şi ce înţelege fiecare prin “femei independente”.
 
 
Catwear
 
 
 

 

 

 

13. The Computer Doctors

S-ar putea admite faptul că această companie şi-a desenat logo-ul intenţionat în acest fel, dar oare chiar aşa să fie? Oare numai bărbaţii se folosesc de computere?

 

 

 

 

 

 

14. Junior Jazz Dance Class

La prima vedere, ai fi tentat să crezi că această siglă nu are nimic deosebit. Priviţi însă cu atenţie la cele doua pictograme reprezentînd doi copii. Viziunea de ansamblu dă cu totul altceva.

 

Junior Jazz Dance Class

 

 

 

 

 

 

15. Farmacia KUDAWARA

Unde dai şi unde crapă. De acu înainte, cu singuranţă toţi consumatorii vor reţine "iniţialele" acestei farmacii.

 

 

 

 

Autor: 
Lacramioara Vidru