Orice brand ar trebui să fie o reprezentare simplă, dar creativă, sintetică, dar atrăgătoare.
Ar trebui să ilustreze şi să contribuie la notorietatea acestuia, să îl facă memorabil şi uşor de recunoscut între alte atîtea branduri.
Şi ar face, desigur, toate acestea, dacă ar fi şi suficient de inspirat.
Doar că, în unele cazuri, logo-ul este exact contrariul.
Postat 2 Septembrie, 2013 - 12:59
Bine v-am găsit dragii mei, am văzut astăzi un filmuleţ de rebranding la apa minerală Gura Căinarului care m-a surprins plăcut.
Mi-a plăcut enorm de mult cu cît profesionalism au reuşit producătorii acestui filmuleţ să descrie în cîteva secvenţe din acel video de rebranding tot ce înseamnă, tot ce redă şi tot la ce poţi ajunge cu apa minerală Gura Căinarului.
Nu este un articol plătit! tocmai de asta vă invit insistent să îl citiţi, l-am scris cu respect pentru cei care au creat acest video.
Ce implică, în mod concret, promovarea unui produs?
Ce reguli scrise şi nescrise trebuie să urmăm?
Şi, cel mai important, care sunt greşelile de care trebuie să ne ferim?
Postat 5 Ianuarie, 2013 - 17:09
Bună dragii mei, de mult timp vroiam să împart cu voi o experienţă nu tocmai plăcută în unul din magazinele din Chişinău. Am decis să nu fac public numele magazinului, contînd pe faptul că personalul de acolo va trage totuşi concluzia necesară în raport cu abordarea clienţilor.
Identitatea unui brand este închisă într-un logo, o imagine care devine iconică, recognoscibilă de către o lume întreagă.
Prin procesul de rebranding deseori acestea pot suferi modificări, însă cele care au supravieţuit admirabil timpului şi schimbărilor de pe piaţă au rămas în mare aceleaşi.