Pentru a fi de neînlocuit, trebuie să fii diferit.
1. Clinica stomatologică SAN MARCELINO
Au vrut să arate clienţilor cum are loc tot procesul, doar că nu cel intenţionat.
3. Kids Exchange
Iată de ce e bună şi punctuaţia la ceva.
4. Biserica Catolică Archdiocesan Youth Commission
O emblemă de prin 1973 care nu prea te duce cu gîndul la cele sfinte.
5. Mont-sat
Cică scopul scopul scuză mijloacele, dar nu cred că acesta e unul din acele cazuri.
6. Centrul Pediatric Arlington
Desigur, sigla are o legătura cu cei mici, dar nu e legătura care trebuie.
8. A-Style
Ei bine, acest logo a fost creat în mod intenţionat atît de sugestiv din punct de vedere sexual. Scopul său a fost de a crea rumoare. Şi a reuşit.
10. Kostelecke uzeniny
Din cele mai bune intenţii, de a demosntra cumpărătorilor, cît de savuroşi sunt cîrnăciorii lor, au ajuns să arate altceva.
11. Doughboys
Este emblema unei brutării care a mers prea departe cu propria imaginaţie.
13. The Computer Doctors
S-ar putea admite faptul că această companie şi-a desenat logo-ul intenţionat în acest fel, dar oare chiar aşa să fie? Oare numai bărbaţii se folosesc de computere?
14. Junior Jazz Dance Class
La prima vedere, ai fi tentat să crezi că această siglă nu are nimic deosebit. Priviţi însă cu atenţie la cele doua pictograme reprezentînd doi copii. Viziunea de ansamblu dă cu totul altceva.
15. Farmacia KUDAWARA
Unde dai şi unde crapă. De acu înainte, cu singuranţă toţi consumatorii vor reţine "iniţialele" acestei farmacii.