Ford şi agenţia sa de publicitate îşi cer scuze pentru o campanie cu totul lipsită de gust în care Silvio Berlusconi fericit, ne arată semnul victoriei în timp ce în portbagajul maşinii sale Ford Figo apar mai multe femei legate, cu lacrimi în ochi.
Se pare că o echipă tînără şi prea necoaptă de la JWT India, cea cu care a bătut palma Ford Figo, a creat un spot şi l-a postat pe website-ul Ads of the World, fără a cere permisiune, scrie Business Insider, care între timp, a fost îndepărtată.
Deşi printul nu a văzut lumina zilei în media plătite, ştim cu toţii că, odată ce ajungi pe internet, răul a fost deja făcut.
WPP Group, deţinătorul JWT, a declarat pentru Business Insider:
"Regretăm publicarea posterelor care sunt complet lipsite de gust şi nu corespund standardelor de profesionalism şi decenţă ale grupului WPP Group. Acestea nu au fost niciodată intenţionate pentru publicarea contra cost şi nu ar fi trebuit niciodată create, darămite să fie încărcate pe internet. Acesta este rezultatul acţiunii unor copii fără minte, agenţia noastră luînd toate măsurile necesare pentru a administra situaţia”.
Ford şi-a cerut şi el scuze, scriind către Business Insider:
“Regretăm din suflet acest incident şi suntem de acord cu agenţia noastră parteneră că nu ar fi trebuit să aibă niciodată loc. Posterele sunt contrare profesionalismului şi decenţei din cadrul Ford şi a agenţiei partenerilor noştri. Împreună cu aceştia, trecem în revistă procesele de aprobare şi revizuire, pentru a ne asigura că nu se va mai întîmpal niciodată aşa ceva”.
Mai jos puteţi vedea posterele create pentru Ford Figo, al cărui tag-line este "Lasă în spate toate grijile, cu portbagajul extra-large de la Figo", referindu-se mult prea plastic la aventurile şi petrecerile bunga bunga ale lui Berlusconi.