Ford şi agenţia sa de publicitate îşi cer scuze pentru o campanie cu totul lipsită de gust în care Silvio Berlusconi fericit, ne arată semnul victoriei în timp ce în portbagajul maşinii sale Ford Figo apar mai multe femei legate, cu lacrimi în ochi.
Bine v-am găsit dragii mei, astăzi vreau să vă vorbesc despre o campanie de promovare, după mine, destul de reuşită, care cu singuranţă a sporit vînzările producătorilor de Coca-Cola. Cum să cumperi o Cola nepersonalizată dacă acum o poţi împărţi cu oricare dintre prietenii tăi, pentru că producătorii Coca-Cola s-au gîndit să te răsfeţe nu doar pe tine,dar şi pe toţi cei care te înconjoară.
La etapa actuală, cînd criza pare să ne ducă de nas, ba că pleacă şi uită de noi, ba că se întoarce şi se acomodează iar cu mediul nostru, toată lumea încearcă să supravieţuiască.
De mult timp deja ne-am obişnuit cu reclamele video, care de multe ori sunt mult mai grăitoare decît o reclamă scrisă - adică care este reprezentată doar de un text.
Reclamele video au devenit tot mai populare la etapa actuală, pentru că reuşesc din ce în ce mai mult să sensibilizeze consumatorul.
Însă în acelaşi timp au şi un impact negativ, sau mai puţin plăcut - ele nu pot fi urmărite şi de cei nevăzători.