Urmăreşte-ne pe:

clienţi fideli

Pentru a fi de neînlocuit, trebuie să fii diferit.

— Coco Chanel

10 trucuri prin care angajaţii din Ospitalitate îşi pot păstra clienţii

Atragerea de noi clienţi în hotelul sau restaurantul dumneavoastră implică costuri de cinci pînă la opt ori mai mari decît păstrarea clienţilor deja existenţi. Dacă luaţi în considerare costurile implicate de: publicitate, marketing, personalul din vînzări, care vizează toate atragerea de noi clienţi, această afirmaţie se confirmă cu siguranţă.

7 sfaturi cheie pentru o vînzare psihologică

Oamenii sunt extrem de complecşi şi de misterioşi, deseori fiindu-ne greu să ne înţelegem semenii. Totuşi, există cîteva trucuri psihologice care ne pot ajuta să îi convingem mai uşor să ne cumpere produsele, astfel realizînd o vînzare psihologică, fără ca aceştia să îşi dea seama.

Iată cîteva sfaturi oferite de Dean Rieck, un copywriter american de succes.
 

Ce fel de clienţi vă doriţi? Fideli sau Loiali?

 

Fidelitatea clientului se obţine prin bani. Loialitatea, în schimb, nu are nici o legătură cu banii.

Dacă pentru fidelizarea clienţilor mulţi retaileri investesc sume mari de bani pe campanii promoţionale şi carduri de plastic pe care le oferă clienţilor, pentru loializare eforturile sunt mai mici.

Puteţi începe chiar acum un program de loializare al clienţilor.