Pentru a fi de neînlocuit, trebuie să fii diferit.
Ce implică, în mod concret, promovarea unui produs?
Ce reguli scrise şi nescrise trebuie să urmăm?
Şi, cel mai important, care sunt greşelile de care trebuie să ne ferim?
Există lucruri pe care nu avem voie sub nici o formă să le facem.
În special atunci cînd produsul se adresează doar unui client şi nu unei întregi companii?
De asemenea, orice prezentare va fi mult mai scurtă fiindcă aceştia îşi doresc să trecem direct la subiect.
Vor dori să le oferim pe tavă beneficiile fără să fie nevoiţi să depună eforturi pentru a le înţelege sau pentru a se convinge că ceea ce le promitem e adevărat.
Va trebui să-i convingem imediat şi să le oferim o prezentare cît mai clară.
În acest caz, cele mai eficiente strategii de marketing, sunt cele care se concentrează pe rezultate şi pe beneficiile pe care produsul le aduce clientului.
Astfel, în vreme ce o companie va fi interesată de profilul clienţilor care i-ar cumpăra produsul,
un client va fi interesat doar de beneficiile concrete ale produsului prezentat.
Pentru a avea succes în vînzări, va trebui, aşadar,
să înţelegem ce stă la baza unei decizii în cazul clienţilor
şi care anume este factorul care le-a declanşat nevoia de a cumpăra acest produs,
pentru a le putea înţelege cu uşurinţă nevoile.