Urmăreşte-ne pe:

Pentru a fi de neînlocuit, trebuie să fii diferit.

— Coco Chanel

Curs de Comunicare şi Dicţie pentru Copii

Aşa cum v-am obişnuit deja, şi de această dată venim cu ceva inedit pentru voi,

şi anume Cursul de Comunicare şi Dicţie pentru Copii şi Adolescenţi!

Proiectul Dicţie de Succes cu Ecaterina Godoroja a decis să vină în ajutorul copiilor din Moldova.

De astăzi lansăm acest Curs de Comunicare şi Dicţie pentru Copii şi Adolescenţi,
conceput special pentru aceste categorii de vîrstă.

Prin acest proiect ne dorim să vă facem viaţa şi mai haioasă decît este! smiley

Curs de Comunicare şi Dicţie pentru Maturi

Atunci cînd vine vorba de vorbit, dar mai ales de vorbitul în public,

fiecare dintre noi are cîte ceva de îmbunătăţit la capitolul dicție.

De multe ori, aceste îmbunătăţiri ne sunt solicitate de mediul de lucru,

de dorinţa noastră de a avansa în carieră, sau, 

din dorinţa de a fi un bun exemplu pentru copiii noştri etc.

Cum ne încălzim înainte de discurs

Vorbirea este aceea care face diferența, de cele mai multe ori, între o relaționare reușită, de succes și una lipsită de strălucire, eşuată.

Pentru foarte mulţi oameni, vorbirea în public reprezintă o meserie (prezentatori radio-TV, reporteri, avocaţi, judecători, politicieni, purtători de cuvînt, persoane publice, profesori, etc.),

iar dicţia este un element esenţial pentru aceste categorii de persoane, care sunt expuse practic zilnic la diferite luări de cuvînt în public.

Ce este ACR? (Analiza Cauzei Rădăcină)

Deseori, ceea ce pare să fie “problemă” este de fapt, un simptom al unei probleme mai grave.

În medicină, este uşor de înțeles diferența dintre tratarea simptomelor unei boli și vindecarea unei boli.

Administrarea unui medicament calmant pentru o durere de stomac nu va vindeca stomacul – e nevoie de vindecarea adevărată pentru ca simptomele să nu apară din nou şi din ce în ce mai acute.

Cînd ai o problemă la locul de muncă, tu cum o abordezi? Treci direct la tratarea simptomelor sau iei în considerare faptul că poate exista o problemă mai profundă care are nevoie de atenţie?

5 sfaturi la subiectul: Cum îi apreciem pe cei din jur?

Chiar dacă aprecierile pozitive sunt bine primite de oricine este important să nu depăşim anumite limite.

Este important să fii atent şi să găseşti formele potrivite de apreciere pentru fiecare persoană.

Dacă oferi aprecieri prea des, va scădea impactul mesajului tău iar ceilalţi ar putea să îţi pună la îndoială integritatea.

Totuşi, aprecierile sunt esenţiale pentru a-i păstra pe cei din jur motivaţi şi angajaţi în ceea ce fac, în special acestea

sunt potrivite pentru a dezvolta relaţii de calitate cu colegii, membrii echipei şi clienţii.

 

6 indicatori ai supunerii în comunicarea nonverbală

 

Supunerea reprezintă opusul dominaţiei.

Charles Darwin a fost cel care a iniţiat studiul comportamentului animalelor.

Studiul executat de Charles Darwin a presupus o analiză chiar şi din punct de vedere al dominaţiei şi supunerii.

În acest articol vă prezentăm o serie de indicatori ai supunerii în ceea ce priveşte procesul de comunicare nonverbală în rîndul oamenilor.

 

4 semnale pe care le transmit picioarele

Oricît de mult te-ai strădui să-ți controlezi tonul vocii, mimica sau postura corpului, în unele situații picioarele te dau de gol.

Experți în interpretarea limbajului corpului suntem aproape toți, însă ne limităm să observăm doar partea de sus a corpului, decodificînd aproape inconștient mesajul.

 

Vrei ca brandul tău să fie puternic? Promovează-l corect!

Oare de puţine ori aţi auzit în Republica Moldova pronunţîndu-se "kepciut" în loc de "ketchup" > [ kɛʌp ]?

Oare a mai sesizat cineva că Inna, o interpretă din România, acum cîţiva ani cînd Moldcell a făcut un rebranding şi a invitat-o să le "reprezinte interesele" într-un concert grandios, aceasta a pronunţaţ "La mulţi ani MOLDOCELL"?

Oare puţini sunt cei care au auzit pronunţîndu-se "Ion Fenosa" în loc de "Union Fenosa"?.....e şi de rîs şi de plîns..... pentru că ne schimonosim singuri numele brandului nostru.

5 motive (egoiste) pentru care un vizitator va distribui conţinutul de pe site-ul tău

Imaginează-ţi cum ar fi ca ceea ce publici online să devină viral?

Cît trafic pentru care nu a trebuit să plăteşti reclame ar ajunge pe site-ul tău? Sună bine, nu-i aşa?

Dar ca să devină ceva viral în online, trebuie mai întîi să înţelegi ce anume îl face să devina aşa.

Care e psihologia din spatele deciziei celor care văd conţinutul şi aleg să îl distribuie sau nu mai departe?

Cum să devii cel mai bun în domeniul tău

Bine v-am regăsit şi astăzi, dragii mei!

De data asta am ales să fac un rezumat al unui forum la care am participat recent.

Tot mai multă lume întîlnesc în ultimul timp care vrea să performeze într-un domeniu sau în altul.

La rîndul meu şi eu vreau să devin cel mai bun speacialist în domeniul meu, şi anume public speaking.

Şi nu mi-e frică să o recunosc public. Iar pentru asta, fiecare trebuie să urmeze o serie de paşi importanţi ca să-şi atingă scopul propus.

 

Pagini