Postat 31 Ianuarie, 2013 - 14:24
Bună dragii mei, azi vreau să vă povestesc despre comportamentul unei persoane din domeniul vînzărilor de servicii, care îşi formează experienţa împreună cu clienţii săi, care are un comportament impecabil în comunicare şi atitudine faţă de client şi care nu poate fi acuzată că are în spate un car de ani care au călit-o. Este vorba mai degrabă de o atitudine pozitivă faţă de viaţă şi o dorinţă mare de perfecţionare a propriei persoane - într-un cuvînt - dorinţă de dezvoltare personală.
Există numeroase cursuri despre stabilirea obiectivelor şi foarte puţine despre realizarea lor. Motivul este probabil banal: este mai simplu şi mai “fun” să stabileşti obiective decît să munceşti ca să le atingi. La fel ca atunci cînd îţi cumperi o carte de dezvoltare personală, faptul că te simţi bine în momentul cumpărării nu înseamnă că o vei citi din scoarţă în scoarţă.
Cea mai grea parte atunci cînd vrei să îţi realizezi obiectivele nu este să ţi le stabileşti ci să te ţii de ele.
Inamicul care roade din capacitatea ta de a-ţi duce ţelurile la bun sfîrşit este amînarea.
Scapă de ea şi vei avea de cîştigat instant.
Acesta este unul dintre cele mai complete mini-articole scrise de Andy Szekely, după cum confirmă chiar el însuşi acest lucru.
Mai exact, nu are toate detaliile posibile, dar acoperă o gamă foarte vastă de experienţă umană.
Dacă analizăm statisticile legate de satisfaţtia angajaţilor: 35 - 40% dintre angajaţi, în medie, sunt nesatisfăcuţi cu locul de muncă actual.
Cele mai multe dintre statistici nunaţează faptul că angajatul are nevoia să simtă că organizaţia în care lucrează investeşte în el, în oamenii săi.