Urmăreşte-ne pe:

succes

Pentru a fi de neînlocuit, trebuie să fii diferit.

— Coco Chanel

10 motive pentru care angajaţii îşi dau demisia

 
Managerii buni ştiu foarte bine cît de scumpă este demisia unui angajat.

Desigur, nici un angajat nu poate fi păstrat fără voia lui, oricît de "răsfaţat" ar fi.

Dincolo de acest fapt, angajaţii nepricepuţi sunt "invitaţi" să plece.
 
 

Metode ieftine de a atrage clienţii

Cum îţi merg afacerile?

Merge treaba ca pe roate sau eşti îngrijorat că nu mai ai clienţi?

Se întîmplă adesea ca afacerile să meargă bine pentru multă vreme, după care totul o ia razna şi trebuie să ieşi din situaţia asta cît mai curînd posibil.

7 calităţi necesare vînzătorilor ideali

Menţinerea clienţilor fideli şi sau loiali, implică nu doar reducerile de preţ oferite de magazin, dar şi profesionalismul  vînzătorilor, care sunt nemijlocit implicaţi în relaţia directă cu clientul.

Vînzătorii din orice domeniu nu ar fi, trebuie să posede anumite calităţi necesare, care să îi ajute atît pe ei să avanseze în carieră, cît şi să poată satisface toate nevoile clienţilor.


Şi cum una fără alta nu se poate, vă invităm să vedeţi de care calităţi trebuie să dea dovadă un vînzător desăvîrşit.

 

Un lider bun ştie cînd să-i lase pe ceilalţi să conducă

Să laşi şi pe altcineva să ţină frîiele cînd este cazul, nu te face deloc un lider mai slab.

De fapt, dovedeşti că eşti unul luminat.

Deşi unora li se pare greu să nu mai fie la cîrmă, un lider bun ştie cînd un subordonat cu mintea brici poate să soluţioneze o problemă.

7 sfaturi cheie pentru o vînzare psihologică

Oamenii sunt extrem de complecşi şi de misterioşi, deseori fiindu-ne greu să ne înţelegem semenii. Totuşi, există cîteva trucuri psihologice care ne pot ajuta să îi convingem mai uşor să ne cumpere produsele, astfel realizînd o vînzare psihologică, fără ca aceştia să îşi dea seama.

Iată cîteva sfaturi oferite de Dean Rieck, un copywriter american de succes.
 

Zîmbiţi, vă rog!

Nu-i aşa că pîinea îţi pare mai bună la gust, sucul mai aromat şi biscuiţii mai delicioşi atunci cînd vînzătorul ţi-i oferă cu un zîmbet binevoitor? Şi parcă fără să îţi dai seama, deşi mai sunt magazine în preajma casei tale, parcă tot la magazinul de la colţ te trage mai mult, pentru că ai rămas cu o impresie plăcută de la cumpărătura anterioară.

Ce fel de clienţi vă doriţi? Fideli sau Loiali?

 

Fidelitatea clientului se obţine prin bani. Loialitatea, în schimb, nu are nici o legătură cu banii.

Dacă pentru fidelizarea clienţilor mulţi retaileri investesc sume mari de bani pe campanii promoţionale şi carduri de plastic pe care le oferă clienţilor, pentru loializare eforturile sunt mai mici.

Puteţi începe chiar acum un program de loializare al clienţilor.

 

Managementul carierei angajaţilor

Dacă analizăm statisticile legate de satisfaţtia angajaţilor: 35 - 40% dintre angajaţi, în medie, sunt nesatisfăcuţi cu locul de muncă actual.

Cele mai multe dintre statistici nunaţează faptul că angajatul are nevoia să simtă că organizaţia în care lucrează investeşte în el, în oamenii săi.