Urmăreşte-ne pe:

bani

Pentru a fi de neînlocuit, trebuie să fii diferit.

— Coco Chanel

11 întrebări pe care angajatorul ţi le adresează pentru a-ţi testa caracterul

În prezent, angajatorii nu analizează neapărat calităţile tehnice ale candidaţilor, ci mizează şi pe personalitate.

Ei vor să angajeze o persoană cu aptitudini deosebite.
 

Edward Fleischman, CEO Execu Search, afirmă despre angajatori următoarele lucruri:

Metode ieftine de a atrage clienţii

Cum îţi merg afacerile?

Merge treaba ca pe roate sau eşti îngrijorat că nu mai ai clienţi?

Se întîmplă adesea ca afacerile să meargă bine pentru multă vreme, după care totul o ia razna şi trebuie să ieşi din situaţia asta cît mai curînd posibil.

7 calităţi necesare vînzătorilor ideali

Menţinerea clienţilor fideli şi sau loiali, implică nu doar reducerile de preţ oferite de magazin, dar şi profesionalismul  vînzătorilor, care sunt nemijlocit implicaţi în relaţia directă cu clientul.

Vînzătorii din orice domeniu nu ar fi, trebuie să posede anumite calităţi necesare, care să îi ajute atît pe ei să avanseze în carieră, cît şi să poată satisface toate nevoile clienţilor.


Şi cum una fără alta nu se poate, vă invităm să vedeţi de care calităţi trebuie să dea dovadă un vînzător desăvîrşit.

 

7 sfaturi cheie pentru o vînzare psihologică

Oamenii sunt extrem de complecşi şi de misterioşi, deseori fiindu-ne greu să ne înţelegem semenii. Totuşi, există cîteva trucuri psihologice care ne pot ajuta să îi convingem mai uşor să ne cumpere produsele, astfel realizînd o vînzare psihologică, fără ca aceştia să îşi dea seama.

Iată cîteva sfaturi oferite de Dean Rieck, un copywriter american de succes.
 

Resursa umană - un lux sau o necesitate?

 "Ce reprezintă o organizaţie fără angajaţii săi?

Nu este nimic în absenţa resurselor umane, eventual, o mulţime de echipamente scumpe" 1.

În acest articol vom încerca să descoperim cît de necesară, cît de valorificată şi cît de apreciată este "resursa umană" în zilele noastre,  fără de care cu greu ajungi spre succes într-un domeniu sau altul.

Zîmbiţi, vă rog!

Nu-i aşa că pîinea îţi pare mai bună la gust, sucul mai aromat şi biscuiţii mai delicioşi atunci cînd vînzătorul ţi-i oferă cu un zîmbet binevoitor? Şi parcă fără să îţi dai seama, deşi mai sunt magazine în preajma casei tale, parcă tot la magazinul de la colţ te trage mai mult, pentru că ai rămas cu o impresie plăcută de la cumpărătura anterioară.

Ce fel de clienţi vă doriţi? Fideli sau Loiali?

 

Fidelitatea clientului se obţine prin bani. Loialitatea, în schimb, nu are nici o legătură cu banii.

Dacă pentru fidelizarea clienţilor mulţi retaileri investesc sume mari de bani pe campanii promoţionale şi carduri de plastic pe care le oferă clienţilor, pentru loializare eforturile sunt mai mici.

Puteţi începe chiar acum un program de loializare al clienţilor.