Urmăreşte-ne pe:

Articole

Pentru a fi de neînlocuit, trebuie să fii diferit.

— Coco Chanel

Vrei ca brandul tău să fie puternic? Promovează-l corect!

Oare de puţine ori aţi auzit în Republica Moldova pronunţîndu-se "kepciut" în loc de "ketchup" > [ kɛʌp ]?

Oare a mai sesizat cineva că Inna, o interpretă din România, acum cîţiva ani cînd Moldcell a făcut un rebranding şi a invitat-o să le "reprezinte interesele" într-un concert grandios, aceasta a pronunţaţ "La mulţi ani MOLDOCELL"?

Oare puţini sunt cei care au auzit pronunţîndu-se "Ion Fenosa" în loc de "Union Fenosa"?.....e şi de rîs şi de plîns..... pentru că ne schimonosim singuri numele brandului nostru.

5 motive (egoiste) pentru care un vizitator va distribui conţinutul de pe site-ul tău

Imaginează-ţi cum ar fi ca ceea ce publici online să devină viral?

Cît trafic pentru care nu a trebuit să plăteşti reclame ar ajunge pe site-ul tău? Sună bine, nu-i aşa?

Dar ca să devină ceva viral în online, trebuie mai întîi să înţelegi ce anume îl face să devina aşa.

Care e psihologia din spatele deciziei celor care văd conţinutul şi aleg să îl distribuie sau nu mai departe?

Cele 10 principii ale unui business-text atractiv

În afaceri deseori este nevoie de a comunica în scris cu partenerii şi clienţii.

Indiferent de faptul cui scrieţi – partenerului de afaceri, subalternului sau clientului dumneavoastră, aceştia trebuie să primească informaţii bogate în conţinut, expuse într-o formă simplă, dar atractivă.

Lev Tolstoi scria: „Oamenii mari sunt simpli întotdeauna”, parafrazînd: „Ideile mari sunt simple întotdeauna”.

Cum ating londonezii publicul ţintă!

 
Thomas Smith, un om de afaceri londonez ce a trăit în secolul 19,

a oferit următoarele sfaturi publicitarilor în anul 1885.

Interesant este faptul că acestea sunt încă aplicabile şi astăzi,
 
la fel ca nuvelele lui Caragiale!
 

5 metode ca să schimonoseşti un logotip

Logo-ul ar trebui să comunice în mod clar mesajul cu privire la activitatea companiei dumneavoastră, astfel nici o companie solidă nu va opera cu un logo format din cîteva linii aşezate la întîmplare.

Iar dacă dumneavoastră veniţi cu un logo plin de font-uri neinspirate - acesta este primul semn că designer-ul la care aţi apelat  încearcă să vă ofere un fals.

Imaginile ascunse din 6 logo-uri celebre

Cu siguranţă ai văzut aceste logo-uri de nenumărate ori, cu unele dintre ele poate chiar ai avut şi tangeţe mai apropiate.

Cîteva dintre ele sunt răspîndite şi pe meleagurile noastre, altele sunt cunoscute doar în străinătate.

Dar ai observat vreodată şi mesajele din ele??

 

Top 15 logo-uri absolut neinspirate

Orice brand ar trebui să fie o reprezentare simplă, dar creativă, sintetică, dar atrăgătoare.
 
Ar trebui să ilustreze şi să contribuie la notorietatea acestuia, să îl facă memorabil şi uşor de recunoscut între alte atîtea branduri.
 
Şi ar face, desigur, toate acestea, dacă ar fi şi suficient de inspirat.

Doar că, în unele cazuri, logo-ul este exact contrariul.

Top 13 logotipuri cele mai inspirate

Uneori, logo-ul nu se rezumă la un simplu element grafic reprezentativ pentru o companie sau alta, ci caută să înglobeze în sine deopotrivă numele brandului şi o imagine sugestivă.
 
Aşa începe joaca cu literele şi aşa se nasc logotipurile.
 

Metode ieftine de a atrage clienţii

Cum îţi merg afacerile?

Merge treaba ca pe roate sau eşti îngrijorat că nu mai ai clienţi?

Se întîmplă adesea ca afacerile să meargă bine pentru multă vreme, după care totul o ia razna şi trebuie să ieşi din situaţia asta cît mai curînd posibil.

Berlusconi şi reclama ofensatoare de la Ford

Ford şi agenţia sa de publicitate îşi cer scuze pentru o campanie cu totul lipsită de gust în care Silvio Berlusconi fericit, ne arată semnul victoriei în timp ce în portbagajul maşinii sale Ford Figo apar mai multe femei legate, cu lacrimi în ochi.

Pagini