Oare de puţine ori aţi auzit în Republica Moldova pronunţîndu-se "kepciut" în loc de "ketchup" > [ kɛtʃʌp]?
Oare a mai sesizat cineva că Inna, o interpretă din România, acum cîţiva ani cînd Moldcell a făcut un rebranding şi a invitat-o să le "reprezinte interesele" într-un concert grandios, aceasta a pronunţaţ "La mulţi ani MOLDOCELL"?
Oare puţini sunt cei care au auzit pronunţîndu-se "Ion Fenosa" în loc de "Union Fenosa"?.....e şi de rîs şi de plîns..... pentru că ne schimonosim singuri numele brandului nostru.
În afaceri deseori este nevoie de a comunica în scris cu partenerii şi clienţii.
Indiferent de faptul cui scrieţi – partenerului de afaceri, subalternului sau clientului dumneavoastră, aceştia trebuie să primească informaţii bogate în conţinut, expuse într-o formă simplă, dar atractivă.
Lev Tolstoi scria: „Oamenii mari sunt simpli întotdeauna”, parafrazînd: „Ideile mari sunt simple întotdeauna”.
Logo-ul ar trebui să comunice în mod clar mesajul cu privire la activitatea companiei dumneavoastră, astfel nici o companie solidă nu va opera cu un logo format din cîteva linii aşezate la întîmplare.
Iar dacă dumneavoastră veniţi cu un logo plin de font-uri neinspirate - acesta este primul semn că designer-ul la care aţi apelat încearcă să vă ofere un fals.
Uneori, logo-ul nu se rezumă la un simplu element grafic reprezentativ pentru o companie sau alta, ci caută să înglobeze în sine deopotrivă numele brandului şi o imagine sugestivă.
Aşa începe joaca cu literele şi aşa se nasc logotipurile.
Merge treaba ca pe roate sau eşti îngrijorat că nu mai ai clienţi?
Se întîmplă adesea ca afacerile să meargă bine pentru multă vreme, după care totul o ia razna şi trebuie să ieşi din situaţia asta cît mai curînd posibil.
Ford şi agenţia sa de publicitate îşi cer scuze pentru o campanie cu totul lipsită de gust în care Silvio Berlusconi fericit, ne arată semnul victoriei în timp ce în portbagajul maşinii sale Ford Figo apar mai multe femei legate, cu lacrimi în ochi.