Urmăreşte-ne pe:

Articole

Pentru a fi de neînlocuit, trebuie să fii diferit.

— Coco Chanel

5 trucuri care îi determină pe clienţi să cumpere

Vrei să creşti vînzările afacerii tale?

E timpul să intri în mintea clienţilor!

Cel puţin, asta crede Roger Dooley că trebuie să facă orice antreprenor care doreşte ca business-ul să-i meargă strună.

Folosindu-se de cele mai recente studii de neuromarketing, autorul "Brainfluence" identifică şi cele mai importante şi simple strategii care i-ar putea cîştiga pe clienţi.
 

Magazinul tău poate deveni un fenomen al vînzărilor

Vînzările cu amănuntul presupun efort fizic şi mental.

Cei neimplicaţi în domeniu găsesc acest lucru dificil de acceptat şi vor ca orice magazin în care intră să fie perfect,

preţurile să fie cele mai mici, promoţiile cele mai atractive şi vînzătorii cei mai amabili.

Fiecare retailer se ghidează dupa un singur lucru: să poată să îşi satisfacă clienţii oricît de pretenţioşi ar fi aceştia.

Cum să înţelegi nevoile clienţilor?

Mulţi dintre oamenii de vînzări au mentalitatea următoare:

Cum pot eu să cîştig mai mult?

Cum să-l conving astfel încît să cîştig eu?

Aici apare o problemă reală şi din ce în ce mai frecventă în lumea vînzărilor: ignorarea clientului.

Acestuia nu îi pasă ce îţi trebuie ţie, lui îi pasă doar de nevoile sale şi cum poate găsi soluţiile viabile pentru afacerea sa.

7 calităţi necesare vînzătorilor ideali

Menţinerea clienţilor fideli şi sau loiali, implică nu doar reducerile de preţ oferite de magazin, dar şi profesionalismul  vînzătorilor, care sunt nemijlocit implicaţi în relaţia directă cu clientul.

Vînzătorii din orice domeniu nu ar fi, trebuie să posede anumite calităţi necesare, care să îi ajute atît pe ei să avanseze în carieră, cît şi să poată satisface toate nevoile clienţilor.


Şi cum una fără alta nu se poate, vă invităm să vedeţi de care calităţi trebuie să dea dovadă un vînzător desăvîrşit.

 

10 trucuri prin care angajaţii din Ospitalitate îşi pot păstra clienţii

Atragerea de noi clienţi în hotelul sau restaurantul dumneavoastră implică costuri de cinci pînă la opt ori mai mari decît păstrarea clienţilor deja existenţi. Dacă luaţi în considerare costurile implicate de: publicitate, marketing, personalul din vînzări, care vizează toate atragerea de noi clienţi, această afirmaţie se confirmă cu siguranţă.

Angajaţii care fac clientul să revină

O replică pe care o auzim tot mai des la furnizorii de servicii din magazine, saloane, restaurante este “Vă mai aşteptăm”. aceasta este o invitaţie deschisă, menită să transmită dorinţa de a fideliza clientul. Însă pentru a face clientul să revină e nevoie de ceva mai mult, şi anume, de angajaţi care înţeleg dorinţele clienţilor, care vor şi pot să le îndeplinească.

 

6 lucruri pe care să NU le faci în vînzări

Oare cui nu i s-a întîmplat să întîlnească cel puţin o dată, persoane cu un comportament inadecvat în sfera vînzărilor? Dumneavoastră fiind cu rol de client/ cumpărător, şi persoana din faţa dumneavoastră să fie cu rol de partener de afaceri/ vînzător? Nu-i aşa că atunci cînd vii pregătit, predispus şi chiar binedispus, cu intenţia de a cumpăra un anumit produs sau serviciu, o atitudine necorespunzătoare a vînzătorului vă taie orice dorinţă de a mai cumpăra ceva, şi nu sunt puţine cazurile în care mulţi clienţi se întorc şi pleacă............

7 sfaturi cheie pentru o vînzare psihologică

Oamenii sunt extrem de complecşi şi de misterioşi, deseori fiindu-ne greu să ne înţelegem semenii. Totuşi, există cîteva trucuri psihologice care ne pot ajuta să îi convingem mai uşor să ne cumpere produsele, astfel realizînd o vînzare psihologică, fără ca aceştia să îşi dea seama.

Iată cîteva sfaturi oferite de Dean Rieck, un copywriter american de succes.
 

Zîmbiţi, vă rog!

Nu-i aşa că pîinea îţi pare mai bună la gust, sucul mai aromat şi biscuiţii mai delicioşi atunci cînd vînzătorul ţi-i oferă cu un zîmbet binevoitor? Şi parcă fără să îţi dai seama, deşi mai sunt magazine în preajma casei tale, parcă tot la magazinul de la colţ te trage mai mult, pentru că ai rămas cu o impresie plăcută de la cumpărătura anterioară.

Ce fel de clienţi vă doriţi? Fideli sau Loiali?

 

Fidelitatea clientului se obţine prin bani. Loialitatea, în schimb, nu are nici o legătură cu banii.

Dacă pentru fidelizarea clienţilor mulţi retaileri investesc sume mari de bani pe campanii promoţionale şi carduri de plastic pe care le oferă clienţilor, pentru loializare eforturile sunt mai mici.

Puteţi începe chiar acum un program de loializare al clienţilor.